marți, ianuarie 26, 2010

Tina Turner


Aflată la Paris, la prezentarea de modă a designerului Giorgio Armani, legendara cântăreaţă americană în vârstă de 70 de ani a fost la fel de strălucitoare ca întotdeauna.

"Multe persoane au dorit să mă vadă şi multe dintre ele ţineau pancarte pe care scria «Mulţumesc»", a declarat Tina Turner, referindu-se la turneul ei mondial din 2008 - anunţat la vremea respectivă drept turneul de retragere al artistei, care a generat încasări de 47,7 milioane de dolari.

"Nu am luat încă o decizie", a răspuns cântăreaţa, întrebată dacă va susţine încă un turneu mondial. "Nu mi-am făcut planuri pentru un turneu mare, pentru concerte susţinute pe stadioane mari. Nu spun că nu o voi face, că nu le voi suna pe dansatoare pentru a face ceva împreună, însă nu am hotărât nimic deocamdată", a adăugat aceasta, informează Reuters, citată de Mediafax.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu